Rebecca Löwengrip

Min resa mot ett smalare jag och ett hälsosammare liv!

Bakdag!

Kategori: Allmänt

 
På tisdag fyller min brorson 3 år, men vi ska fira honom imorgon. Självklart anmälde jag mig frivilligt att baka! Jag har alltid älskat att baka, det var det första jag lärde mig att göra i köket. Men det blir ju inte så mycket bak hemma hos mig eftersom jag inte äter sånt i vanliga fall. Men detta blev ett perfekt läge! 
 
Så min fostermamma och jag satte igång klockan 11 i förmiddags och har bakat på tills nu! Det blev totalt två olika banankakor en med choklad och en utan, vanilj- och kanelbullar, morotskakemuffins och rocky-road cupcakes! Kan ju säga att jag är rätt slut! Och rocky-roadsen är inte klara än, dem måste kallna och glasyren stelna. PUST! 
 
MEN DET ÄR SÅ KUL! 
 
I LOVE IT! 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: