Rebecca Löwengrip

Min resa mot ett smalare jag och ett hälsosammare liv!

Nya träningskläder!!

Kategori: Allmänt

 
Woho! Äntligen tog jag tummen ur snålhetsröven och köpte nya träningskläder, skor, vattenflaska och väska! Nu bara längtar jag till att få åka och träna!
 
Jag har aldrig brytt mig om hur jag ser ut på gymmet, och bryr mig inte om hur andra ser ut heller för den delen. Dock kan folk som kommer till gymmet för att visa upp sig och gå på bandet i 40 min för att sen dra hem utan en svettdroppe på kroppen störa mig JÄVLIGT mycket. Varför ens dyka upp liksom? Ta en promenad ute istället?
 
Jag har alltid haft mina gigantiska danskläder på mig (dansar Hip Hop, Dancehall, House osv.) men nu när jag gått ner 12 kg så är dem alldeles för stora, dessutom har jag kommit fram till att det är mycket bekvämare och lättare att träna i tights och linne! 
 
NÄ, nu ska jag dra till gymmet! FAN VA KUL!!!
 
Älskar mina nya skor!! Dem är så sköna och fina! Hela kalaset gick på 2500 kr men det är jag helt klart värd!! Innan hade jag en uppsättning träningskläder typ, inte så kul! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: