Rebecca Löwengrip

Min resa mot ett smalare jag och ett hälsosammare liv!

Middag hos bästis

Kategori: Allmänt

 
Idag har jag verkligen tränat stenhårt, kom in i värsta flowet och glömde bort tiden. Det var alldeles underbart att pusha sig själv så hårt och sen klara det! Badade i svett efter passet! Var så inne i min träning att jag glömde bort klockan och kom försent när jag skulle möta upp Amanda i Vällingby för att handla mat. 
 
Jag och Amanda lagade middag hemma hos henne. Eller lagade och lagade, vi slängde ihop en ruccolasallad med avokado, cocktailtomater och valnötter, och till hade vi färska räkor (som man skalar själv), prosciutto, brieost, kalamataoliver och aioli. SÅ GOTT! Vi kastade oss över maten så jag hann bara ta ett kort på salladen, haha!
 
Hoppas ni haft en bra dag, imorgon är det fredag!! Inte för att det spelar mig så stor roll för jag ska jobba i helgen, men jag ser faktiskt fram emot att jobba! 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: