Rebecca Löwengrip

Min resa mot ett smalare jag och ett hälsosammare liv!

Ny blogg!

Kategori: Allmänt

 
Nu efter många om och men har jag beslutat mig för att byta bloggportal. Jag har haft denna bloggen så länge och har aldrig riktigt haft en nicsh på min blogg. Det har alltid varit om lite allt och inget. Men nu efter ha kört LCHF hela sommaren (vet att jag inte har skrivit på hela sommaren) så måste jag säga att jag är SÅLD på det!!
 
Därför kör jag en nystart på ny blogg och kickar igång hösten med träning, LCHF och bloggandet! Denna gång är det för min skull, som en sporre. Jag vill komma igång med träning osv. Jag vill skriva som att jag ska peppa och inspirera andra - men i själva verket är den som jag mest vill peppa och inspiriera är mig själv! Knasigt? Eller i själva verket effektivt? 
 
Upp till bevis då! Hoppas att ni följer med mig till min nya blogg mariarebecca.spotlife.se! Men även följer mig på insta @rebeccalowengrip!
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: