Rebecca Löwengrip

Min resa mot ett smalare jag och ett hälsosammare liv!

Om jag ändå inte gick på studielån!

Kategori: Allmänt

 
Åh, jag vill ha så mycket grejer! Man skäms ju ibland över hur mycket saker vi köper. Just nu suktar jag efter en ny väska från Michael Kors, Hamilton heter den modell jag helst vill ha. Får ta och åka typ till min morbror i USA och shoppa lite där, haha. Men på riktigt så kan man hitta märkesväskor för mycket billigare pris där på deras outlets, det är lite skillnad på deras outlets och våra här i Sverige! Det som säljs på outleten här hemma är ju det som ingen vill ha från förra säsongen - typ en ful tröja i senapsgult. 
 
Bortsett från väskan vill jag ha nya glajjor till sommaren. Helst två par från Ray Ban, en i wayfarer modellen och en aviator. Men helst av allt vill jag ha en ny kamera... min blev ju snodd i Spanien i somras. Så frågan är ju egentligen vad man väljer att lägga pengar på? Vi ska ju dessutom flytta och behöver köpa nya möbler, och sen vill jag resa i sommar. Haha, slutar väl med ett par glajjor och sen resor och möbler. Men sånt är livet!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: